مولتی مدیا TV

تلویزیون محبت
Mohabbat TV
تلویزیون محبت تهیه کننده ایستگاهی برای ارسال برنامه های مناسبی برای همه اعضای خانواده می باشد. این برنامه ها اعلامگر انجیل مسیح و محبت نجات بخش او برای تمامی مردم می باشند. برنامه های این تلویزیون توسط تلویزیون محبت و سازمانها و مؤسسات مختلفی تهیه و فراهم میشوند. این تلویزیون شبکه سیاسی نمی باشد. برنامه هااز قالبهای مختلفی مانند برنامه های داستانی یا سریالها، فیلم، ویدیو موزیک، برنامه های تعلیمی و بشارتی از طریق مؤسسه های گوناگون با دیدهای گوناگون ارائه میشوند. هدف تبلیغ برای فرقه ای یا مؤسسه ای خاص نمی باشد بلکه در جوی آزاد دیدهای مشروع و معتبر و مختلف مسیحی مطرح میگردد.
تلویزیون محبت بصورت دیجیتال سیگنال از ماهواره هات برد بر روی خاورمیانه، اروپا، شمال آفریقا و شبه جزیره عربی پخش میشود.
Satellite: HotBird 6, 13 Degrees East, Transpoder 134, Frequency: 11200, Polarization: Vertical Symbol Rate: 27.5, FEC: 5/6
تلویزیون محبت را میتوانید ونلینه از این لینک مشاهده کنید.
تلویزیون محبت

شبکه ست ۷ پارس تلویزیون مسیحیان فارسی زبان
تلوزیون مسیحیان فارسی زبان
تلویزیون تلوزیون مسیحیان فارسی زبان بر این حقیقت واقف است که مسیحان ایرانی و فارسی زبان از گروها و فرقه های مختلفی تشکیل شده اند که هم از جهت تعالیم و هم از جهت اصول و آداب کلیسای با هم تفاوتهای دارند.
بنابراین تلویزیون تلوزیون مسیحیان فارسی زبان در این تلاش است که همراه با تاکید بر روی اتحاد کلیسایی، منعکس کننده این تنوع نیز باشد، تا بدین وسیله هم باعث آشنایی ایمانداران با کلیساها و آداب رسوم مختلف مسیحی گردد و هم با ایجاد یک فضای روحانی و عاطفی باعث اتحاد و همکاری بین کلیساها گردد. تلویزیون ماهواره ای فارسی زبان مسیحی روی اصول تعلیمی، سنتی و فرهنگی کلیساها و ایمانداران، همچنین حقیقتها و چالشهایی که در زندگی ایمانداران وجود دارد توجه و تاکید زیادی می کند.

اصول کاری
تلویزیون مسیحیان فارسی زبان یک تلویزیون سیاسی نیست و جانبدار هیچ گروه سیاسی نمی باشد. اما ما بر این باور هستیم که یک ایماندار مسیحی باید در تمام اصول و سرنوشت جامعه خود سهیم شود، زیرا مسیحیان نیز باید عضو فعال جامعه خود باشند. اما به دلیل طبیعت بحث برانگیز مسائل سیاسی، تلوزیون مسیحیان فارسی زبان از هر گونه بحثهای سیاسی از جمله: ملی، مذهبی، قومی و بین المللی خودداری می کند .
خدمت شبکه ست ۷ پارس این است که برنامه های تلویزیونی الهام بخش، آموزنده و تعلیمی به زبان فارسی آماده کند تا صادقانه چهره ای روشن و واضح از مسیح ارائه دهد که در عین حال متناسب با فرهنگ، آداب و رسوم و اوضاع سیاسی منطقه باشد و فرصتی برای کلیساها و مسیحیان منطقه فراهم آورد تا در ایمان رشد کرده، و توانایی خدمت به مسیح را گسترش دهند.
Satellite: HotBird 6, 13 Degrees East, Frequency: 10949, Polarization: Vertical Symbol Rate: 27.5, FEC: 3/4
تلویزیون مسیحیان فارسی زبان

nejat TV تلوزیون نجات
Nejat TV
بیشتر برنامهای این تلویزیون به زبان انگلیسی است ولی هر هفته برنامهای به زبان فارسی پخش میکند
این کانال برای تماس با مسیحیان تمام خاورمینه و نه فقط مسیحیان ایران است.
برنامهای این کانال بیشتر در مورد کتاب مقدس (کلام خدا) شناخت خدا است و کانال خبری نمیباشد
Satellite: HotBird 6, 13 Degrees East, Frequency: 11566, Polarization: Horizenal Symbol Rate: 27.5, FEC: 3/4
تلوزیون نجات

راديو مژده
راديو مژده
راديو مژده، بخشی از مؤسسۀ مسيحی غيرانتفاعی “خدمات رسانه‌ای ندای مسيح” است. راديو مژده، با همکاری مؤسسات مسيحی ديگر، بيست و چهار ساعت در هر روز برنامه‌های مسيحی پخش می‌کند. هدف ما، اعلام و تعليم کتاب مقدس (کلام خدا) به فارسی زبانان عزيز می‌باشد.

راديو مژده، به هيچ گروه سياسی يا فرقۀ مذهبی خاصی وابستگی ندارد. هزينه‌های آن از طريق هدايای مالی مسيحيان در خارج از ايران تأمين می‌گردد.

علاوه بر تهيۀ برنامه‌های راديويی، راديو مژده به نامه‌ها و ايميل‌هايی که دريافت ‌کنيم پاسخ داده و در صورت امکان، مقالات و د مطبوعات مسيحی موجود را به اشخاصی که به راديو مژده تماس برقرار نمايند ارسال می‌دارد.
Satellite: HotBird 13A, 13 Degrees East,Tansponder 134, Frequency: 11200, Polarization: Horizenal Symbol Rate: 27.5, FEC: 5/6
راديو مژده

CBN The Christian Broadcasting Network
CBN The Christian Broadcasting Network
تلویزیون خبری فرهنگی مسیحیان به زبانهای انگلیسی و اسپانیایی پخش میشود .
برنامهای این کانال در صورتی که به زبان انگلیسی مسلط باشد خیلی جالب آموزنده و سرگرم کننده است .
همه برنامه هر را میتوانید به صورت دلخوا و در ساعت دلخواه “on demand” تماشا کنید.
این شبکه برنامهای رادیویی تلویزیونی و برنامهای برای وسایل موبیل شما در اختیار شما میگذرد.
این کانال برای نسل جوان برنامهای بسیار جالبی ایجاد میکند .
CBN The Christian Broadcasting Network

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*